Skip to main content

Posts

Showing posts from March, 2009

DKW NZ 350 - finished!

Udało mi się właśnie ukończyć pracę nad modelem. Zapraszam do oglądania fotek.
Finished! Let the photos speak for themselves. I hope you like it.



Painting #5: Pigments

Położyłem na model trochę pigmentów. Model bliski skończenia.
Add some pigments on the model. I hope to finished motorcycle soon.



Painting #4

Kolejna porcja fotek... trochę obić i zadrapań.
To make the chips, Vallejo were used. First the dark chips was painted and then the lighter ones.


Alpine Miniatures - WW2 German Officer

Zapraszam do zapoznania się z nowym in-box'em:

WW2 German Officer
Producent/Manufacture: Alpine Miniatures
Skala/Scale: 1:35
Numer/Item Code: 35055
Materiał/Material: resin


Ostatnio zakupiłem kolejną figurkę z firmy Alpine Miniatures. Figurka została wyrzeźbiona przez Krisztiana Bodiego. Moim zdaniem to jedna z najlepszych jego figurek. "Alpiny" to wysokiej jakości odlewy żywiczne, świetnie wykonane! Figurka w fajnej, zrelaksowanej pozie. Wkrótce biorę się za jej malowanie.
Polecam!

Painting #3

Kilka fotek z postępu prac.
Najpierw zalakierowałem powierzchnie lakierem błyszczącym, następnie nałożyłem kalkomanie.
Potem przyszedł czas na tzw. "wash". Jeszcze raz nałożyłem lakier błyszczący, dzięki temu, „wash” sam się rozprowadzał po powierzchni i nie pozostawiał żadnych, niepożądanych śladów. Miksturę przygotowałem z 30% farby brąz Van Dyke + 70% terpentyną.

Firstly, I applied an overall coat of gloss varnish. Decals were required several applications of Microsol before they smoothed out. Lastly, everything was lacquered with gloss varnish by Pactra.
"Wash" were applied around nuts and raised detail with a thinned brown color. Simply mix 30% of oil Brown Van Dyck with turpentine.


Painting #2

Today's update shows further progress on the motorcycle. I started painting details like tires, exhaust pipe and engine. Then I started adding highlights and shadows with Vallejo. After all I applied a coat of flat varnish.
More photos soon.
M.

Painting #1

Zacząłem malowanie modelu. Pierwsza warstwa położona.
The initial coat of paint applied to the model.

My new project: DKW with Aber PE

Tym razem kilka fotek z mojego nowego projektu. Na razie nie będę zdradzał co to będzie.
DKW NZ 350 z Tamiya; dodałem do niego blaszki z Abera. Poniżej fotki gotowego do malowania motoru. Zachęcam do obejrzenia.
Today I would like to present my new project: DKW NZ 350 from Tamiya with Aber PE. Scale 1:35. Here a present a few pictures of the ready to paint model. Hope you like it.

8th British Army - El Alamein, North Africa 1942

Witam wszystkich,
Prezentuję wam ukończoną miniaturę. Zachęcam do obejrzenia fotek. In-box zestawu można zobaczyć tutaj, a krótki tutorial z malowania tutaj.
Bardzo ładna figurka, którą mogę wszystkim polecić. Świetnie wyrzeźbiona. Figurka niestety nie dołączyła do mojej kolekcji - ma już nowego właściciela. Mam nadzieje, że wam też się podoba.
M.
Hello to all. Figure was finished and sent to collector. Let the photos speak for themselves. I hope you like it.
You can also acquaint with in-box and small sbs.
M.

British soldier #4 - the base

Zacząłem pracę nad prostą, nieskomplikowaną podstawką. Najpierw zmatowiłem i porysowałem górną część drewienka, aby masa lepiej się trzymał.


Do wykonania terenu użyłem milliputa - świetnie nadaje się do takich celów. Najpierw nałożyłem, potem wstępnie ją uformowałem, obsypałem piaskiem i przymocowałem drobne kamienie.
Dołożyłem beczkę i drewniany słupek, do którego przytwierdziłem tablice informacyjne.
Nałożyłem także kolory bazowe. Aby podstawka "grała" z figurką użyłem takich samych kolorów jak do pomalowania munduru.


Wycieniowałem podstawkę za pomocą farb olejnych. Dokończyłem również prace nad figurką.
Wkrótce fotki skończonej figurki...


Today's update. I made the base with milliput. Then it was painted with various Vallejo colors. Then I added some highlights and shadows with oils. Figure was finished and fixed to the base. Hope you like it.
More photos of finished British soldier soon...

British soldier #3

Pomalowałem mundur. Tym razem użyłem farbek z Vallejo. Kolory takie same jak przy "bazie" z tą różnicą, że do rozjaśnień dodałem więcej białego i english uniform, a do przycienienia black brown i english uniform.
Pomalowałem również detale, tj pasek, buty, guziki. Figurka generalnie skończona. Resztę domaluję już jak będzie umieszczona na podstawce.
Today, I started paint uniform. Darker shades were achieved with a darker mix base colors with more English Uniform and Black Brown. Lighter tones were comprised of mix of base colors with more English Uniform and White.

New section

Dodałem nowy dział: galeria. Mam nadzieję, że trochę to uporządkuje bloga, a zarazem łatwiejszy będzie dostęp do moich prac.
M.
I have just added a new section: my gallery. I hope you'll enjoy the pictures of the my work.