British soldier #4 - the base

Zacząłem pracę nad prostą, nieskomplikowaną podstawką. Najpierw zmatowiłem i porysowałem górną część drewienka, aby masa lepiej się trzymał.


Do wykonania terenu użyłem milliputa - świetnie nadaje się do takich celów. Najpierw nałożyłem, potem wstępnie ją uformowałem, obsypałem piaskiem i przymocowałem drobne kamienie.
Dołożyłem beczkę i drewniany słupek, do którego przytwierdziłem tablice informacyjne.
Nałożyłem także kolory bazowe. Aby podstawka "grała" z figurką użyłem takich samych kolorów jak do pomalowania munduru.


Wycieniowałem podstawkę za pomocą farb olejnych. Dokończyłem również prace nad figurką.
Wkrótce fotki skończonej figurki...


Today's update. I made the base with milliput. Then it was painted with various Vallejo colors. Then I added some highlights and shadows with oils. Figure was finished and fixed to the base. Hope you like it.
More photos of finished British soldier soon...

Leave a Reply