Skip to main content

British soldier #4 - the base

Zacząłem pracę nad prostą, nieskomplikowaną podstawką. Najpierw zmatowiłem i porysowałem górną część drewienka, aby masa lepiej się trzymał.


Do wykonania terenu użyłem milliputa - świetnie nadaje się do takich celów. Najpierw nałożyłem, potem wstępnie ją uformowałem, obsypałem piaskiem i przymocowałem drobne kamienie.
Dołożyłem beczkę i drewniany słupek, do którego przytwierdziłem tablice informacyjne.
Nałożyłem także kolory bazowe. Aby podstawka "grała" z figurką użyłem takich samych kolorów jak do pomalowania munduru.


Wycieniowałem podstawkę za pomocą farb olejnych. Dokończyłem również prace nad figurką.
Wkrótce fotki skończonej figurki...


Today's update. I made the base with milliput. Then it was painted with various Vallejo colors. Then I added some highlights and shadows with oils. Figure was finished and fixed to the base. Hope you like it.
More photos of finished British soldier soon...

Comments

Popular posts from this blog

DKW NZ 350 - finished!

Oppelnerkessel, März 1945 - 20. Waffen-Grenadier-Division der SS (Estnische Nr. 1)

Egyptian Zil-157 - Trumpeter, 1:35