Skip to main content

Part 3: Applying the Hair Lacquer

Witam wszystkich
Trzecia - nie ostatnia - część tutoriala. Zapraszam do oglądania.
Opis do zdjęcia poniżej.
M.

Część 3: lakier do włosów
Zanim przystąpiłem do nałożenia białego koloru, pojazd pokryłem kilkoma cienkimi warstwami lakieru do włosów.
Później przystąpiłem do nakładania na wybrane miejsca bardzo cienkiej warstwy białej farby. Następnie czynność tę powtarzałem kilkakrotnie w miejscach, które wymagały aby biały kolor był bardziej intensywny. Niektóre miejsca pozostały zielone.
Za pomocą starego, twardego pędzelka przystąpiłem do ściągania nadmiaru białej farby. Pędzelek od czasu do czasu maczałem w ciepłej wodzie.
Następnie model pokryłem lakierem błyszczącym Pactra.

Part 3: Applaying the Hair Lacquer.
Before the whitewash colour was added, the model received few of thin coats of hair lacquer.
Note that certain areas are completely free of the white.
Removing the whitewash is simply a case of rubbing the surface of the model with a old brush moistened with warm water.
At the end, everything was lacquered with gloss varnish by Pactra.

Comments

Popular posts from this blog

DKW NZ 350 - finished!

Oppelnerkessel, März 1945 - 20. Waffen-Grenadier-Division der SS (Estnische Nr. 1)

Egyptian Zil-157 - Trumpeter, 1:35