Skip to main content

A Winter's Tale

Dostałem kilka wiadomości z prośbą, czy nie mógłbym pokazać jak malowałem kamuflaż na Half-track'u.
Przygotowałem małą prezentacje, której karty będę systematycznie zamieszczał na blogu. Zachęcam do zaglądania. Jeśli pojawią się jakieś pytania to zapraszam do komentowania lub do wysyłania e-mail'a.
Inspiracją dla mnie był model Phila Stutcinskasa, który zdobył Best of Show Euromilitaire w 2006. Zaintrygował mnie jego sposób malowania białego kamuflażu. Zdecydowałem, że warto spróbować tej prostej, ale dającej niesamowite efekty metody z lakierem do włosów.
Prezentowany model to Dragon Half-track M2A1, skala 1/35. Artykuł ukazał się w "Poradniku Payo" w 2007r.

I prepared a presentation: how to paint white camouflage. For this I used hair lacquer technique.
Inspiration to build this vehicle came about after looking through pictures form Euromilitaire 2006. I was fascinated Phil Stutcinskas's Panzer IV. After reading the article, where he describes how to paint white camouflage, I decided to try with Half-track. My article was originally published in 2007 in magazine "Poradnik Payo".
So, stay tuned. I show you my painting philosophy.

Comments

Popular posts from this blog

DKW NZ 350 - finished!

Oppelnerkessel, März 1945 - 20. Waffen-Grenadier-Division der SS (Estnische Nr. 1)

Egyptian Zil-157 - Trumpeter, 1:35